426,14 492.05 5.99
+7 (7172) 757 485 24kz@khabar.kz

Қайнатылған жұмыртқа қуырылғанға қарағанда несімен пайдалы?

  • 328
  • UPD: 12:01, 17.09.2021
Қайнатылған жұмыртқа қуырылғанға қарағанда несімен пайдалы? Детстрана

Жұмыртқа қоректік заттардың қазынасы болып табылады, әсіресе сарысымен бірге жегенде.

Ал қуырылғаннан гөрі қайнатылған жұмыртқанын пайдалы екенін білесіз бе?

Мұндай жұмыртқалар тек диетаға ғана емес: ақуыз мен A, D, E, K сияқты дәрумендерге бай, сондай-ақ қайнатылған жұмыртқалар холиннің бай көзі болып табылады.

Холин-күшті антиоксидант, онсыз жүйке жүйесі, бауыр және ми жасушалары толық жұмыс істей алмайды. Дене оны метиониннен өздігінен синтездейді. Лецитинмен бірге холин гормондардың синтезін, май мен холестерин алмасуын қамтамасыз етеді. Холин сонымен қатар ДНҚ синтезіне және ген экспрессиясын реттеуге көмектеседі. Ол ацетилхолин өндірісіне қатысады — көңіл-күйге, есте сақтауға, бұлшықеттерді басқаруға және жүйке жүйесінің басқа да функцияларына жауап беретін зат.

Холин сонымен қатар зиянды LDL холестеринін ағзадан шығаруға ықпал етеді, өйткені ол бауырдағы холестеринді ыдырататын зат шығаруға көмектеседі. Диетада холинді жеткіліксіз тұтыну осы органда LDL жиналуына әкеледі, бұл бауырға қатты әсер етеді.

АҚШ ауылшаруашылық департаментінің мәліметі бойынша, бір қайнатылған жұмыртқаның құрамында 147 миллиграмм холин бар — бұл сиыр бауырынан кейінгі қоректік заттардың екінші бай көзі. АҚШ ұлттық денсаулық сақтау институты орташа ересек ер адамға күн сайын шамамен 402 миллиграмм холин қажет, ал әйелдерге шамамен 278 миллиграмм қажет дейді.

Ақпарат көзі: wi-fi.ru

 

Хабар 24 телеарнасы